Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Ήταν να μην πιάσω τις κάρτες. Τα κορίτσια φταίνε που με ξεσήκωσαν και κάποιες φίλες που μου ζήτησαν να τους φτιάξω κάρτες, οπότε πάλι καρτούλες θα σας δείξω.





Δεν έχω ξανά ασχοληθεί ιδιαίτερα με κάρτες, οπότε έκανα μια βόλτα από το blog της Hero Arts, όπου βρήκα πολλές ιδέες. Έφτιαξα, λοιπόν, τις παρακάτω



I made the next one using a digital stamp by Hero Arts, following the recipe they gave:




Με την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω πολύ τη Μελένια, που όχι μόνο διάλεξε την κάρτα μου ως νικήτρια στον διαγωνισμό του Get Creative, αλλά την ανάρτησε και στο blog της.

Many many thanks to Melenia, not only because she has given my card the first place at Get Creative Challenge, she presented it also in her blog.

Next time expect some christmas staff. We decided with my daughter to make this Cristmas a "Crafty Christmas". It means that we will make all the gifts and decorations by ourselves and we will try not to buy anything. We will do our best anyway! So keep in touch and wait for our projects!

6 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια Μυρτούλα, είναι καταπληκτικές οι κάρτες σου, αλλά και με ό,τι καταπιαστείς!!!! Είναι πολύ όμορφες, με αρκετή και άψογη δουλίτσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Μυρτώ είναι φοβερές οι κάρτες σου! Ειδικά η τελευταία, είναι η αγαπημένη μου... πάρα πάρα πολύ ωραία! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ααααα, να συνεχίσεις με τις κάρτες σου, είναι πανέμορφες και μοναδικές! Πραγματικά προσπαθούσα να διαλέξω την αγαπημένη μου, αλλά μου αρέσουν όλες. Τα χρώματα και οι τεχνικές που έχεις χρησιμοποιήσει δίνουν καταπληκτικά αποτελέσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. i love the fact that we are to blame for your creativity!! hahahahaha
    Love love love your cards ...beautiful work as always!!!!!!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oi kartes 2,3 kai 4 einai telies. H deuteri mou aresei pio polu, kati tetoio exw dei na kanei o Tim Holtz me ta distress tou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή