Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Σήμερα δεν θα σας δείξω κάτι δικό μου. Θα σας δείξω κάτι που έφτιαξαν οι "μαθήτριές" μου.

Από πότε έγινα δασκάλα θα μου πείτε? Η φιλενάδα μου η Αμαλία φταίει γι αυτό. Ήθελεοπωσδήποτε να μάθει να να φτιάχνει ένα βιβλίο. Και αν η Αμαλία βάλει κάτι στο μυαλό της δεν την σταματάει τίποτα. Στο πι και φι μας οργάνωσε και έτσι στις αρχές του προηγούμενου μήνα, μαζευτήκαμε ένα Σάββατο πρωί σπίτι μου, πανέτοιμες για μάθημα!

Και έτσι έγινα δασκάλα και έδειξα πως φτιάχνεται ένα απλό βιβλίο. Τα αποτελέσματα θεαματικά.

Χάρηκα διπλά γιατί όχι μόνο έφτιαξαν απίθανα βιβλία, αλλά έχουν ήδη αρχίσει να τα χρησιμοποιούν και σαν art journals!

Το βιβλίο της Μαρίας

Της Μαρίας της Μπόκαρη

Της Αμαλίας

Τέλεια δεν είναι? Εγώ πάντως νιώθω περήφανη για τις ταλαντούχες μαθήτριές μου!

Οπότε τώρα πάμε στο δεύτερο κύκλο. Coptic stitch παρακαλώ. Το άλλο Σάββατο λοιπόν θα πειραματιστούμε με τεχνικές βιβλιοδεσίας toy 4ου αιώνα! Αναμείνατε post!


11 σχόλια:

  1. που μένετε είπαμε?να ερθω και εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ χαίρομαι που είσαι περήφανη Μυρτάκο, σε ευχαριστώ πολυ για την φιλοξενία και την διάθεσή σου να μας μάθεις όσα περισσότερα μπορούσες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ!βρε Μυρτω να μην ειμαστε κοντα!!!!!υπεροχες δη μιουργιες!!εισαι καταπληκτικη δασκαλα!!καλο ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πως θα'θελα να'μουν και εγώ εκεί:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ καλα κάνεις και νιωθεις περήφανη γιατί είναι πολύ όμορφες οι δουλειές των μαθητριών! Μπραβο κορίτισια ... περιμενουμε να δουμε και τα επομενα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα!!Λυπάμαι πολύ που είμαστε μακριά!Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν είναι σούπερ η δασκάλα, είναι δυνατόν οι μαθήτριες να μην διαπρέψουν κάποια μέρα; Ανυπομονώ για το επόμενο μάθημα και το φανταστικό βιβλίο που θα φτιάξουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανεμορφες δημιουργιες!
    καλως σε βρηκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή