Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Σας είχα υποσχεθεί να σας δείξω τι καινούργιο θα έφτιαχναν οι μαθήτριες μου.

Μαζευτήκαμε το Σάββατο και χωρίσαμε την ημέρα σε δύο workshops. Ένα για mixed media techniques και ένα για coptic bookbinding . Φυσικά κάποιες επωφελήθηκαν και συνδύασαν και τα δύο φτιάχνοντας ένα μοναδικό βιβλίο!

Περάσαμε τέλεια - περιττό να σας πω ότι μαζευτήκαμε στις 10 το πρωί και τελειώσαμε στις 6 το απόγευμα! Αφού ξεχάσαμε και να φάμε!

Λοιπόν να σας πω και τα νέα. Επειδή μου αρέσει πολύ να δείχνω τεχνικές και με λίγο σπρώξιμο από τις μαθήτριές μου (ξέρουν αυτές), αποφάσισα να γίνομαι δασκάλα συχνότερα. Το Μαράκι μου ζήτησε επανάληψη στην πρώτη τεχνική bookbinding που μάθαμε, οπότε θα ξεκινήσω από αυτό. Θα σας πω περισσότερες πληροφορίες σε επόμενη ανάρτηση.

Καιρός είναι να σας δείξω τι φτιάξαμε:





Η Αμαλία έφτιαξε το καινούριο της journal με χαρτί και διαστάσεις που ταιριάζουν στο στυλ της στη ζωγραφική


Το Μαράκι, ενθουσιασμένο με όλα, έφτιαξε ένα πολύ όμορφο βιβλίο αξιοποιώντας όλες τις τεχνικές που έδειξα.


Η Μαρία, η πιο προσεκτική μου μαθήτρια, έφτιαξε ένα καμβά φωτεινό και χαρούμενο.

Κορίτσια περάσαμε τέλεια. Σας ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σας και την εμπιστοσύνη που μου δείξατε!

10 σχόλια:

  1. Αχ τι καλά που θα ήταν να κάνουμε κάθε Σάββατο μάθημα! Εγώ το λέω και θα το ξαναπώ! Το' χεις κοριτσάκι μου, να το συνεχίσεις και να διαπρέψεις! Είμαι σίγουρη ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην γουστάρει τρελά καμία μαθήτριά σου και το μάθημα αλλά και το τελικό αποτέλεσμα!!!!!
    ΥΓ. να μη σου πω καμία κουβέντα για την πιο προσεκτική σου μαθήτρια χαχαχα ανεκδοτο είναι αυτό Μαράκιιιι... δηλαδή, αυτοαναφλεγόμενη, ψεκαστήρας σωστός, τι άλλο έπρεπε να κάνει για να της πάρεις το απουσιολόγιο;; χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπράβο σας κορίτσια!και χίλια μπράβο σε σένα Μυρτώ!...απο ότι ακούω είσαι φοβερή δασκάλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αααα...θέλω κι εγώ.όλα τα παίρνω είδηση αφού γίνονται :-( Παρακαλώ να ενημερωθώ :-D Φιλάκια Μυρτούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι όλα υπέροχα! Φαίνεται ότι κάνατε πολλή και καλή δουλειά κορίτσια! Με τέτοια δασκάλα! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με τετοια δασκάλα, μονο αριστουργήματα θα φτιάχνατε! Αλλά και οι μαθήτριες είναι μια προς μια πολύ ταλαντούχες και φίλες! Μπραβο κοριτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ατιμη απόσταση!Πολύ ζηλεύω θέλω και εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να πω ότι δεν ζήλεψα, θα είναι ψέματα! Μπράβο σας κορίτσια, θέλω κι εγώ με τις μεικτές τεχνικές : ) Καλημέρες και φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτά τα μαθήματα να φανταστώ γίνονται στην Αθήνα; Ζήλεψα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aisthanomai polu tuxeri pou ekana auto to mathima!!!!Perasame gia alli mia fora uperoxa!!Ma den einai teleies oi dimiourgies mas?!?!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. είναι πανέμορφο!!!!!!!!εαν είμασταν κοντά θα ήμουν σιγουρα άλλη μια μαθήτρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή