Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Η χάρη μου προχώρησε σήμερα πολύ beyond the page. Ξεκίνησα να σκέφτομαι μια σελίδα art journaling. Με μια καρέκλα. Και τεχνικές παλαίωσης. Και πώς να την φτιάξω.

Και μετά σκέφτηκα πώς θα ήταν αν το έφτιαχνα σε μια αληθινή καρέκλα! Και ο άντρας μου με κοίταζε σαν εξωγήινη που κατέβηκα με το φακό 12 το βράδυ Κυριακής στο υπόγειο, να ψάχνω τις παλιές καρέκλες της γιαγιάς, που αυτός χρησιμοποιεί για καυσόξυλα!

Και πέτυχα την τελευταία και την έτριψα με το σφουγγαράκι για τα νύχια ( δεν είχα γιαλόχαρτο και δεν κρατιόμουνα μέχρι σήμερα). Και φυσικά δεν είχα ούτε χρώματα για ξύλο. Αλλά έιχα μισό σωληνάριο ακρυλικό traditions titanium white της deco art. Και επειδή είναι artist's acrylic, μισό και λιγότερο μπουκαλάκι, μου έβγαλε μια καρέκλα.

Βέβαια σκεφτόμουνα τι φρίκη θα πάθαινε η Αμαλία με τη σπατάλη του artist's acrylic σε μια παλιοκαρέκλα. Αλλά χαιρόμουνα που ήταν artist's και θα μου έφτανε!

Έτσι, λοιπόν , ξεκίνησα:





Και εδώ κατέληξα






Τα γράμματα τα έκανα με pan pastels και όλα τα υπόλοιπα με traditions της deco art. Όταν τα πρωτοαγόρασα μου είχαν φανεί ψιλοακριβά για fluid acrylic, αλλά ευχαριστώ τους παλιότερους ( for you Andy) που επέμεναν να μην χρησιμοποιώ student's grade!

11 σχόλια:

  1. ειναι απλα θεικη!!! θελω και γω μια στο δωματιο μου!!!!την υφη αυτη την πετυχες μονο με γυαλοχαρτο και ενα στρωμα ακρυλικο??? υπεροχο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μυρτούλα καλησπέρα! Καταρχήν συγχαρητήρια για οοολες τις διακρίσεις σου, που έγιναν μέσα στο καλοκαιράκι και που συνεχίζονται : ) και για τις υπέροχες δημιουργίες σου!!!! Βρε παιδί μου όμως, όταν μας μπει μια ιδέα μέσα στο μυαλό, δεν βγαίνει με τίποτα χαχαχαχα δεν μπα να είναι 12 τα μεσάνυχτα, τι κι αν πρέπει να κατέβεις στο υπόγειο χαχαχαχα Φοβερή η καρέκλα σου, κουκλί την έκανες!!!!! Πως περάσατε στη Χαλκιδική? Ελπίζω να ξεκουράστηκες και να γύρισες ανανεωμένη! Καλή σχολική χρονιά από αύριο στην κορούλα σου και καλή δύναμη σε όλα! Φιλάκια πολλά και πάλι συγχαρητήρια και sorry που δεν κατάφερα να πάρω μέρος σε καμία πρόκληση με τις καρτούλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που όταν δημιουργείς πάντα εμένα σκέφτεσαι! Μήπως αυτό είναι ένα σημάδι ότι ΌΤΙ δημιουργείς θα το κάνεις δώρο στη Μαμία; εεεεε;;;;;; (αφού αλλάξεις τη βάση μη σκιστεί και χωθώ μέσα! Η γιαγιά ήτο γεματούλα; )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και έλα να μου πεις να παραγγείλουμε ακρυλικά για να πας εσύ μετά να βάφεις τα μπαούλα της θειάς σου της Μαρίτσας!!!! (Πάντως, ΤΕΛΕΙΑ έγινε!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραία Μυρτώ!!! έχω κι εγώ πολλά παλιά έπιπλα στην αποθήκη...θα χρειαστώ τα "φώτα"σου...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή