Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Το καινούργιο μου βιβλίο. Αυτή τη φορά έχει μια κανονική, παλιά, αντικέ πόρτα για εξώφυλλο. 

Και όχι μόνο αυτό, αλλά πάνω της κυκλοφορεί και ένα σαμιαμίδι. Δεν ήταν σημάδι καλής τύχης, παλιά, να έχεις στο σπίτι σου ένα σαμιαμίδι?

Φτιαγμένο με τα αγαπημένα μου πια ακρυλικά traditions, βίδες και παξιμάδια από τα εργαλεία του μπαμπά ( ο άντρας μου δεν έχει καν εργαλειοθήκη!), modelling paste για τα 3D, και τεχνικές παλαίωσης όπως αυτές που κάναμε στο προηγούμενο  και θα δείξω και στο επόμενο workshop! Χι, χι, χι - είμαι στο στοιχείο μου, ε?







10 σχόλια:

  1. Like>..ειδικά για το σαμιαμίδι....άφωνη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελειο ... τι λεπτομέρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καταπληκτικο και τοι χρωμα και η επεξεργασία αλλα και το σαμιαμιδι απαιχτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα γινω βαρετη...ειναι ΥΠΕΡΟΧΟ και ζηλευω ειπααααααααααααααααααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...ουυυυααααοουυυυυ!!!! ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ότι και να πω Μυρτώ είναι λίγο!
    Πραγματικά υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρες! Πάρα πολύ όμορφο, λατρεύω το στυλ σου και σου πάει πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. έχω ανατριχιάσει ...σιχαινομαι τα σαμιαμίδια ,είμαι ικανη να ουρλιάξω ,εχω μεγαλο θεμα με εκεινα τα μπιρμπιλοματικα σαυρακια...υπέροχο το τζερναλ αλλα το σαμιαμίδι..... (μόνο να δεις το μορφασμό μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή