Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Αυτή η χώρα μας έχει αλλάξει τα φώτα! Κάθε μέρα στη βουλή παίζεται το θέατρο του παραλόγου! Αυτοί περνάνε καλά κι εμείς βουλιάζουμε όλο και πιο πολύ! Σταμάτησα πια να βλέπω ειδήσεις - έχω βαρεθεί τους θεατρινισμούς και τα ψέμματα που μας γεμίζουν. Έχω σιχαθεί να με θεωρούν περιορισμένης νοημοσύνης, και να κάνουν κινήσεις εντυπωσιασμού χωρίς καθόλου ουσία. Μου θυμίζουν το γνωστό τραγούδι 
                           είσαι Έλληνας, είσαι Έλληνας
                           πίνεις την προδοσία με το γάλα,
                           πίνεις την προδοσία με το κρασί
Το συνηθίζουμε στο τέλος. Έλεος πια!

Τες πα, τα είπα και ξαλάφρωσα. Στα δικά μας τώρα. Να σας δείξω κάτι καινούργιο για εμένα. Ένας φίλος μου έφτιαξε χριστουγεννιάτικες φιγούρες από πηλό και εγώ τις χρωμάτισα και τους έκανα παλαίωση.  Δεν είναι πολύ vintage?

Μου άρεσαν τόσο πολύ που τις έβαλα προς πώληση στο ETSY. Και ξέρετε πόσο πρέπει να μου αρέσει κάτι για να το βάλω στο μαγαζί μου!!!!!!!!!!!!!!!





Φιλάκια πολλά με αναπτερωμένη διάθεση!

8 σχόλια:

  1. Μυρτώ μου είναι απίθανα!!! Υπέροχο vintage ύφος και φαίνονται σαν μεταλλικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφες και χαρούμενες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ όμορφες,μοιάζουν μεταλλικές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μυρτώ μου, εγώ θα πάω Ν. Ζηλανδία... θα πιάσω μια ραχούλα με ωραία θέα, θα έχω και κατσικούλες και θα ζωγραφίζω. Ελα μαζί μου να σου πάρω κι εσένα μερικά προβατάκια και θα την περάσουμε σούπερ :)

    Οσο για τα γλυκούλια της ανάρτησης, ξέρεις πόσο πολύ μ' αρέσουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μυρτώ είναι πολύ γλυκά και όπως λες και πολύ vintage!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο σε καταλαβαίνω... Νομίζω το έχω παρακάνει στο να μην μαθαίνω τα νέα γιατί αρνούμαι πλέον εδώ και μήνες να ακούσω ειδήσεις!!!

    Μόνο εσύ μπορείς να συνδυάσεις vintage και γλυκές φατσούλες τόσο πετυχημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή