Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Το Θιβετιανό μου journal

Το βασικό μου στοιχείο σε αυτό το journal είναι ο σκαλισμένος νεφρίτης που είναι στο κέντρο. Είναι φτιαγμένος στο Θιβέτ από ντόπιο καλλιτέχνη και όταν τον είδα έπρεπε οπωσδήποτε να τον ενσωματώσω σε βιβλίο. Έχει σκαλισμένα γύρω - γύρω μπαμπού και στη μέση ένα ιδεόγραμμα για καλή τύχη. 

Οπότε έπιασα τις πάστες και τα ακρυλικά μου, έκανα και λίγο χαρακτική, έβαλα και τα αγαπημένα μου μεταλλικά διακοσμητικά και έτοιμο το καινούργιο μου journal!

Να φανταστείτε ότι το πήγαινα να δένει με κόκκινο, γιατί είχα μια φανταστική σαγρε δερματίνη για ράχη. Αλλά όπως μου βγήκε έδενε μόνο με καμμένο πορτοκάλι, οπότε έψαξα και βρήκα την πιο απίθανη δερματίνη ακριβώς στην απόχρωση που ήθελα! Χιχιχιχι Όλο έξοδα είμαι αλλά χαλάλι του!

Καλό δεν βγήκε?











2 σχόλια:

  1. Απλώς καλό;;; Τέλειο είναι!!!
    Και αργούν και τα γενέθλια μου χιχιχιχι
    Μπράβο βρε Μυρτώ με τα ωραία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μυρτω...μονο καλο?????απιθανο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή