Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Chalky finish και Crop

Γεια σου blogoγειτονιά

Εχω χαθεί πάλι και το ξέρω, αλλά το FB απορροφάει ότι ενέργεια έχω να διαθέσω σε κοινωνική δικτύωση. Η αλήθεια είναι πως με τις διάφορες κλειστές ομάδες του FB,  το τι κάνει ο καθένας δεν βγαίνει παραέξω, και εγώ αυτόν τον καιρό κάνω πολλά.

Τα νέα για τα καινούργια μου βιβλία θα τα βρείτε στο Journal Shop - όσα τουλάχιστον προλαβαίνω να ανεβάσω!

Έχω μεταμορφώσει ότι έπεσε στο χέρι μου που να μπορώ να το βάψω χωρίς να λείψει σε κανέναν. Ο λόγος είναι ότι ήρθαν επιτέλους τα καινούργια chalκy finish paints, που τα περίμενα καιρό. Σας δίνω μια ιδέα, γιατί αν σας έβαζα ότι έχω βάψει, δεν θα με έφτανε η ανάρτηση. Τα χρώματα αυτά είναι απίστευτα - και το σπουδαιότερο πιάνουν παντού και ξεχνάς τα γυαλόχαρτα, τα τριψίματα και όλα τα σπαστικά ενός makeover. Μένει μόνο το διασκεδαστικό μέρος! Μπορείτε να τα βρείτε στο scrapsnpieces.gr


Το πιο σημαντικό από αυτά που κάνω όμως, έχει να κάνει με το πρώτο crop του Scraps n Pieces. Ναι , επιτέλους το αποφάσισα, να μαζευτούμε παλιοί και νέοι φίλοι, να δημιουργήσουμε παρέα, να φάμε, να πιούμε και να περάσουμε καλά. Όλη η ομάδα του Scraps n Pieces Challenge Blog , δουλεύει πυρετωδώς για να τα έχουμε όλα έτοιμα το επόμενο Σάββατο στις 10 του μήνα. Επειδή κάποιες από τις φίλες μας, δεν είναι στο FB  και δεν μπορούν να  δούνε τα διάφορα στην ομάδα μας, θα σας κάνω και μια ενημέρωση και από εδώ. Οπότε μείνετε συντονισμένοι.

Για να πάρετε μια γεύση, θα σας βάλω το ποστ της φίλης μου της Αμαλίας, που εξηγεί τι είναι crop


To crop είναι ουσιαστικά μία μάζωξη ανθρώπων που αγαπάνε τη δημιουργία, το crafting και είναι μια ευκαιρία να παίξουμε όλες μαζί!


Επίσης είναι ευκαιρία να γνωριστούμε από κοντά, μιας και οι περισσότερες μιλάμε μόνο μέσω διαδικτύου! Να δούμε από κοντά τεχνικές και να δημιουργήσουμε όλες μαζί!


Βασικά να περάσουμε καλά, να φάμε να πιούμε και άντε να φτιάξουμε και κάτι.

Το μόνο που είναι απολύτως απαραίτητο να έχετε μαζί σας είναι κέφι και χαμόγελο! Ολα τα άλλα θα τα βρούμε









Αυτά για σήμερα. Ξαναελάτε μια βόλτα τη Δευτέρα για sneak peaks του τι ετοιμάζουμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου